Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

#0011



Saturday 26 May 2012 | 06:07 | 0 ♥
Assalamualaikum and hm hi :) Harini sangatlah menyakitkan hati sebab ibu aku balik jaa rumah, teruih cari kesalahan aku. Haish panas hati! Yang ibu tu boleh berjalan sakan sampai tak ingat nak balik takpa pulak?  Selama ni bila aku kluaq, awai-2 jaa ibu beletiaq then ibu takan call aku dah lepastu. Dia just akan tanya, nak balik dgan sapa, and pkul brapa. Tu punnn, kadang-2 jaaa. If lewat, mmg jarang dia call tanya. Well mmg laaa rasa syok kan? For me, aku rasa eei syoknyaaa mcam takmau balik rumah jeee hehe. Tapi, aku ingat aku ni anak perempuan tak elok laa kan. Aku ada reason ok? Selalunya lain orang lain masalah kan? But I guess, as my age hangpa takan ada masalah as bad mcam aku ni. Sometimes aku rasa macam nak lari jaa pi dok dgan babah tapi aku ingat ibu. Aku anak dia, lgpun dia yg jaga and sayang kat aku selama ni. Tapi, ibu sendiri penah kata kadang-2 parents tak sedaq yang depa pun  ada salah jugak. Well mana ada manusia perfect kan? Muahehe just now I got text from my Er hihi :'> As you know, you make my day! Syok haih maceni haha :D Be mineeeeeee?


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee