Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

#0002



Tuesday 27 March 2012 | 09:17 | 0 ♥

Bahagianya dapat tengok mokmok ni senyum. Hai Hanan sayang, bila aku tengok hang senyum aku rasa happy. Bila aku dok dengan hang,automatically aku rasa bahagia and safe. Aku takboleh nak hide anything dari hang sebab mesti aku akan cerita everything. Aku rindu nak peluk hang,jalan jalan,pegang tangan hang,tengok hang termenung luar kelas,duduk sebelah hang and everything. Kay sorry sebab aku tak banyak dok dengan hang sekarang. Tapi aku tak pernah lupa hang. Gambar hang sentiasa ada dalam wallet aku. So I bring you along with me everywhere. Hang the best girlfriend ever! And aku pun tak penah lupa Iffah,Ninie and Jasmine. Wehhh,hangpa bestgirlfriends aku jugk. Aku tak penah lupa yang tu. Aku rindu nak macam dlu but mesti tak boleh dah. Kita kelas lain. Wehhhh, I LOVE MY BEST GIRLFRIEND SO MUCHIEEEEEE!


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee