Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

#0001



Friday 23 March 2012 | 17:51 | 0 ♥
Hi. Ekhemm kay kay today I have been deleted all my post. Because of what? Nak lupa semua yang menyakitkan hati kalau boleh. Wuarghh sangat sakit hati bila ingat :/ So em bangga tak? Muahehe, I have been think this for 2 days I guess so yeah delete! Actually,aku nak bersihkan blog ni. No maki hamun *kalau boleh hehe* Well I try my best leeew ;) And one more thing is nk bagitau something. Emmm kecewa gila dengan dia tu. Ada ka tipu aku.Wuarghhh almost one year tau :/ *Harap sangat aku boleh delete hang dari hidup aku macam mana aku delete message hang! Hh kan best if dalam dunia ni takda hang mesti bahagia hidup aku. tak macam sekarang. Aku rasa macam aku ni sampah jaa bagi hampa semua, yang boleh buang jauh jauh. And and aku single yeayyyyy!


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee