Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

#0014



Wednesday 30 May 2012 | 06:59 | 0 ♥
Assalamualaikum dato datin tan sri puan sri tuan puan encik cik sekalian. As you all know I'm happy now :) Reason? Well, aku dok kg hihi. Dapat jmpa babah, mama, adik, Iman, abang and tok. Ohyeah, yesterday and today aku pi aneka. Yesterday tngok movie, aku ada kau ada. Oh my, Shaheizy Sam and Yana samsudin awesomeeeeeeeee! They are so cute :'> Dah laa sweet, berlakon dkat Korea pulak. Wuuu, jealousnye :( adik buy for me a novel hehe thankyou. Semalam aku online tak sampai pukul 12 abang jadi hulk marah, sedihnye. And today I'm so tired actually. Tapi untuk adik-2, apa pun boleh :) Today time dinner I'm shoo happy! :D Ramai gila tadi. Kena pulak babah yg masak, mmg sedappppp! Ohyeah, almost forgot. Tadi time main badminton dgan Ainun, Kimi mai. Actually lama dah tak jmpa dia. Dulu aku selalu pi main rumah dia time mai rumah tok. Dia terkejut tngok aku tadi. Dia kata aku ni gemuk, pendek. Siap kata aku lari dari bntuk asal. Haa laa, dulu kecik. Aeii, nak kena tabuh kot? Time dok mkan, dia mai. dia kutuk aku sakan haihhh, touching ahhh. Iman tnya kat aku, "kakak pi dak time kenduri abg eni?" aku kata dak. Lgpun time tu aku demam. Kimi kata, "hang tau dak if hang pi depa bg hang mkan apa? *buat muka* depa bg hang mkan babi. sebab hang tu sepet rabun, mcam cina" Nak cari mati kot? Hehehe. takpa, aku tau dia melawak. Lgpun lama tak jmpa. Hahaha and now, tngah tnggu ibu ayah mai ambik. Esok mlam pi Kl. Yeahhh can't wait. tapi lg tak sabar nak jmpa Tenten. I miss her so much! and my crush too :)


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee