Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

#0019



Thursday 7 June 2012 | 04:38 | 0 ♥
Assalamualaikum and hello! Ohyeah, harini aku pi cp dgan adik. Actually nak kluaq dgan Alia. Time pi tadi dgan Hayat, pi beli mc'd jmpa abg Pidot dgan Aben. Wahhhh, first time aku jmpa Aben. Then tadi dok mkan-2 sat, aku msg abg Pidot ckap nakpi dekat depa dkat karok. Jebonnnn, Aben pnggil aku doraemon. Dia kata, alah takdak lagu doraemon -,- Then dia ajak nyanyi dgan dia. Lepastu, aku pi Hainan. Beli slice cake untuk crush aku. Then hmmmmm kecewa lagi. Illya msg, then dia mai dekat aku. Kami pi lepak Hainan, jmpa Paly. Lama gila tak jmpa dia. Lepak-2 then Umai and Mie mai. Pastu pi mc'd. Umai pandai gila buat bunga guna tisu then suruh aku pi bagi dkat Sabrina. How sweet. And yeah, Happy Birthday Nerd! That's it :)


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee